Вид механізмів повороту: | Рейковий механізм повороту |
вид експлуатації: | Ручний, вручну, механічний |
Автомобіль з ліво- / правостороннім розташуванням керма: | Для лівостороннього розташування керма |
Вид механізмів повороту: | Рейковий механізм повороту |
Висота вхідного штока [мм]: | 70 |
Відстань між отворами кріплення [мм]: | 320 |
Довжина осьового шарніра [мм]: | 122 |
Загальна довжина [мм]: | 948 |
Особливості виконання 3: | чотирикутний |
Розмір різьблення осьової шарнір: | M14x1,5 |
вид експлуатації: | Ручний, вручну, механічний |
Автомобіль з ліво- / правостороннім розташуванням керма: | Для лівостороннього розташування керма |
Вид механізмів повороту: | Рейковий механізм повороту |
Висота вхідного штока [мм]: | 48 |
Відстань між отворами кріплення [мм]: | 295 |
Довжина осьового шарніра [мм]: | 210 |
Діаметр вхідного штока [мм]: | 18.5 |
Загальна довжина [мм]: | 1143 |
Особливості виконання 3: | чотирикутний |
Розмір різьблення осьової шарнір: | M14x1,5 |
вид експлуатації: | Ручний, вручну, механічний |
Вид механізмів повороту: | Рейковий механізм повороту |
вид експлуатації: | Ручний, вручну, механічний |
Вид механізмів повороту: | Рейковий механізм повороту |
Довжина [мм]: | 930 |
вид експлуатації: | Ручний, вручну, механічний |
Автомобіль з ліво- / правостороннім розташуванням керма: | Для лівостороннього розташування керма |
Вид механізмів повороту: | Рейковий механізм повороту |
Відстань між отворами кріплення [мм]: | 440 |
Довжина осьового шарніра [мм]: | 300 |
Діаметр вхідного штока [мм]: | 17.5 |
Загальна довжина [мм]: | 1371 |
Розмір різьблення осьової шарнір: | M14x1,5 |
вид експлуатації: | Ручний, вручну, механічний |
обмеження виробника: | Zf |
вид експлуатації: | Ручний, механічний |
Загальна довжина [мм]: | 1052 |
Розмір різьблення осьової шарнір: | M14x1,5 |
Число зубців вхідного штока: | 36 |
вид експлуатації: | Електро, Ручний, механічний |
Вид механізмів повороту: | Рейковий механізм повороту |
Оснащення / обладнання: | Для автомобілів без гідравлічного підсилювача керма, Для автомобілів без посиленого рульового механізму |
вид експлуатації: | Ручний, вручну, механічний |
Автомобіль з ліво- / правостороннім розташуванням керма: | Для лівостороннього розташування керма |
Вид механізмів повороту: | Рейковий механізм повороту |
Висота вхідного штока [мм]: | 32 |
вид експлуатації: | Ручний, вручну, механічний |
обмеження виробника: | Trw, Trw steering |
Автомобіль з ліво- / правостороннім розташуванням керма: | Для лівостороннього розташування керма |
Вид механізмів повороту: | Рейковий механізм повороту |
Висота вхідного штока [мм]: | 54 |
Відстань між отворами кріплення [мм]: | 276 |
Довжина осьового шарніра [мм]: | 165 |
Діаметр вхідного штока [мм]: | 18.5 |
Загальна довжина [мм]: | 1059 |
Особливості виконання 3: | чотирикутний |
Розмір різьблення осьової шарнір: | M14x1,5 |
вид експлуатації: | Ручний, вручну, механічний |
Автомобіль з ліво- / правостороннім розташуванням керма: | Для лівостороннього розташування керма |
Вид механізмів повороту: | Рейковий механізм повороту |
Відстань між отворами кріплення [мм]: | 420 |
Довжина з'єднувача [мм]: | 1198 |
Довжина осьового шарніра [мм]: | 192 |
Діаметр вхідного штока [мм]: | 15 |
Загальна довжина [мм]: | 1198 |
Зовнішня різьба [мм]: | M14x2 |
Розмір різьблення осьової шарнір: | M12x1,5 |
Тип різьби: | Зовнішня різьба |
вид експлуатації: | Ручний, вручну, механічний |
Вид механізмів повороту: | Рейковий механізм повороту |
вид експлуатації: | гідравлічний |
Автомобіль з ліво- / правостороннім розташуванням керма: | Для лівостороннього розташування керма |
Вид механізмів повороту: | Рейковий механізм повороту |
Відстань між отворами кріплення [мм]: | 395 |
Довжина з'єднувача [мм]: | 34 |
Довжина осьового шарніра [мм]: | 214 |
Діаметр вхідного штока [мм]: | 18.5 |
Загальна довжина [мм]: | 1225 |
З’єднувальна різьба: | 2x UNF5/8-18, UNF5/8-18 |
Розмір різьблення осьової шарнір: | M14x2 |
вид експлуатації: | гідравлічний |
обмеження виробника: | Visteon |
Вид механізмів повороту: | Рейковий механізм повороту |
Висота вхідного штока [мм]: | 31.1 |
Діаметр вхідного штока [мм]: | 17.3 |
Загальна довжина [мм]: | 1321 |
Особливості виконання 3: | зубчастий |
Розмір різьблення осьової шарнір: | 16 |
Число зубців вхідного штока: | 52 |
вид експлуатації: | Ручний, вручну, механічний |
для виробника рульового управління: | TRW |
обмеження виробника: | Trw |
Автомобіль з ліво- / правостороннім розташуванням керма: | Для лівостороннього розташування керма |
Вид механізмів повороту: | Рейковий механізм повороту |
Висота вхідного штока [мм]: | 108 |
Відстань між отворами кріплення [мм]: | 270 |
Довжина осьового шарніра [мм]: | 207 |
Діаметр вхідного штока [мм]: | 14 |
Загальна довжина [мм]: | 1108 |
Оснащення / обладнання: | Для автомобілів без гідравлічного підсилювача керма, Для автомобілів без посиленого рульового механізму |
Особливості виконання 3: | зубчастий |
Розмір різьблення осьової шарнір: | M12x1,5 |
Число зубців вхідного штока: | 17 |
вид експлуатації: | Ручний, вручну, механічний |
Автомобіль з ліво- / правостороннім розташуванням керма: | Для лівостороннього розташування керма |
Вид механізмів повороту: | Рейковий механізм повороту |
Висота вхідного штока [мм]: | 80 |
Довжина осьового шарніра [мм]: | 194 |
Діаметр вхідного штока [мм]: | 14 |
Загальна довжина [мм]: | 1140 |
Оснащення / обладнання: | Для автомобілів без гідравлічного підсилювача керма, Для автомобілів без посиленого рульового механізму |
Особливості виконання 3: | зубчастий |
Розмір різьблення осьової шарнір: | 1/2UNF-20 |
Число зубців вхідного штока: | 17 |
вид експлуатації: | Ручний, вручну, механічний |
обмеження виробника: | Visteon, WEU, Weu/visteon |
вид експлуатації: | Електричний, Ручний, механічний |
Автомобіль з ліво- / правостороннім розташуванням керма: | Для лівостороннього розташування керма |
Вид механізмів повороту: | Рейковий механізм повороту |
Для артикулу або оригінального номера 2: | 4000p7 |
Довжина з'єднувача [мм]: | 40 |
Загальна довжина [мм]: | 1205 |
Зовнішня довжина [мм]: | 255 |
вид експлуатації: | гідравлічний |
для виробника рульового управління: | TRW |
обмеження виробника: | Psa, Trw |
Автомобіль з ліво- / правостороннім розташуванням керма: | Для лівостороннього розташування керма |
Вага [кг]: | 3.35 |
Вид механізмів повороту: | Рейковий механізм повороту |
Довжина [мм]: | 523 |
Діаметр вхідного штока [мм]: | 17.5 |
Особливості виконання 3: | зубчастий |
Розмір різьблення осьової шарнір: | M22x1,5 |
Число зубців вхідного штока: | 40 |
Число зубів 1: | 40 |
вид експлуатації: | Ручний, вручну, механічний |
число зубців: | 40 |
Біла Церква • Вінниця • Дніпро • Житомир • Запоріжжя • Івано-Франківськ • Кам'янець-Подільський • Кам'янське • Київ • Краматорськ • Кременчук • Кривий Ріг • Кропивницький • Луцьк • Львів • Мукачево • Миколаїв • Нікополь • Одеса • Павлоград • Полтава • Рівне • Суми • Слов'янськ • Тернопіль • Ужгород • Харків • Херсон • Хмельницький • Черкаси • Чернігів • Чернівці та інші населені пункти країни.